فوجی فیلم و دوربین بدون آینه جدیدش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394
بازدید : 384
نویسنده : بنیامین سلمانی

دوربین‌های سری X فوجی فیلم موفقیت‌های چشمگیری در بازار دوربین‌های بدون آینه به دست آورده است.فوجی فیلم همچنین با بروزرسانی‌های نرم‌افزاری ویژه‌ی خود عملکردی مثبت و قابل قبول را نسبت به سایر شرکت‌های تولید کننده‌ی دوبین‌های عکاسی حرفه‌ای داشته است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با دوربین Fujifilm X-T10 آشنا شویم.xt10leadدوربین X-T10 از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مدل X-Trans CMOS II به همراه لنز‌های قابل تغییر -بدون آینه استفاده می‌کند، به همین دلیل X-T10 قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت بسیار بالایی را خواهد داشت.

دیروز بروزرسانی نرم‌افزاری (Firmware) برای دوربین X-T1 منتشر شد که قابلیت فوکوس خودکار به این دوربین اضافه کرد. دوربین X-T10 به صورت پیش‌فرض این قابلیت را به همراه سیستم هیبریدی تمرکز سنجش با قدرت ۷۷ -قابلیت فوکوس در ۰.۰۶ ثانیه را دارد. این دوربین مانند برادر بزرگتر خود با قابلیت ویزور الکترونیک ۲.۳۶ میلیون پیکلسی به‌جای نسب بزرگنمای ۰.۷۷ در دوربین X-T1 قابلیت بزرگنمای ۰.۶۵ با دقت ۱۰۰ درصد را خواهد داشت.

Chris-Gampat-the-Phoblographer-Fujifilm-90mm-f2-and-Fuji_005

کاربران قادر به مشاهده عکس های گرفته شده خود در صفحه‌ی نمایش ۳ اینچی غیر لمسی پشت دستگاه هستند. همچنین سنسوری با سرعت ۱.۱۸۰ به همراه فلش قرار گرفته برروی دوربین قابلیت گرفتن عکس‌هایی با کیفیت مناسب در شب را مهیا می‌کند.

Chris-Gampat-the-Phoblograp

دوربینX-T10 قادر به فیلم‌برداری فول اچ‌دی با سرعت ۳۰،۶۰ و ۲۴ فریم در ثانیه است. حافظه‌ی ذخیره سازی دوربین نیز از مدل SD/SDHC و البته کارت‌های حافظه SDXC خواهد بود. سرعت عکاسی پیوسته‌ی این دوربین نیز ۸ فریم در ثانیه می باسد. وزن این دوربین ۳۸۱ گرم به همراه باتری است و از اتصال بی‌سیم وای‌فای پشتیبانی می‌کند.

 Chris-Gampat-the-Phoblographer-Fujifilm-90mm-f2-and-Fuji_002
دارندگان پلتفرم های اندروید و iOS می‌توانند با دانلود نرم‌افزار ویژه‌ی فوجی‌فیلم به برخی امکانات دوربین از جمله انتقال تصاویر دسترسی داشته باشند. X-T10 به صورت پیش‌فرض از ۱۰ نوع فیلترگذاری تصاویر استفاده می‌کند. با استفاده از قابلیت Time-Lapse، کاربران امکان فوکوس دستی در هنگام فیلم‌برداری را خواهند داشت. در نهایت باید گفت که این دوربین برای عکس‌برداری میکرو نیز قابلیت‌های ویژه ای دارد.

دوربین X-T10 در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ با قیمت ۸۰۰ دلار (تنها دوربین) عرضه خواهد شد. خریداران با پرداخت ۱۰۰ دلار بیشتر می‌توانند لنز مدل XC16-50mm را خریداری کنند. X-T10 قابلیت استفاده از لنز مدل XF 90mm F2 R LM را خواهد داشت. این لنز در ماه خرداد با قیمت ۹۵۰ دلار عرضه می شود.

فوجی فیلم از ۲۱ خرداد ماه امسال  ، این دوربین را با قیمت ۸۰۰ دلار روانه بازار خواهد کرد.البته برای داشتن لنز XC16-50mm در کنار این دوربین می بایست ۱۰۰ دلار دیگر هزینه کرد.

منبع :گجت نیوز




:: برچسب‌ها: دوربین عکاسی , فوجی فیلم ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 758
بازدید کل : 123303
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com